IAA
Forside      IAA Danmark      IAA Internationalt      Huset Markedsføring      Kontakt      Log ind     


Sådan skaber du leads og salg fra sociale medier

Seminar mandag 5. november 2012 kl. 13.00-17.00 - kombineret med
Webinar torsdag 29. november 2012 kl. 15.00-16.00

Få indsigt i metoder til at sikre resultater og ROI på indsatsen i de digitale medier fra Mike Moran
- der giver hands-on viden og erfaring:

  • ½ dags koncentreret personligt seminar med Mike Moran - fulgt op tre uger senere af 
  • 1 times webinar med opgaver/dialog og feed back af Mike Moran

Download beskrivelse af Mike Moran seminar og webinar

Læs desuden artiklen "Reklameveteran: Social virker" fra Markedsførings nyhedsbrev, hvor Mike Moran udtaler sig om indholdet på seminaret.

_________________________________________________________________________________

Seminarets tager fat om følgende:
Alle taler om sociale medier – mange er aktive med Facebook sider, LinkedIn profiler og
meget mere, men hvordan sikrer vi, at det ikke blot er en mængde ekstra arbejde?
Hvordan får vi overblik over, om det kan betale sig i form af leads og salg?

Program:
Programmet er interaktivt med dialog og øvelser, der gør, at deltagerne straks får metoderne
“op under neglene”.

Programmet der foregår på engelsk indeholder følgende hovedpunkter

  • How to measure the ROI of social media sales activities
  • How to find and engage leads through social media monitoring
  • Social media monitoring seen from a specific Danish angle
  • How to engage with sales leads through social media campaigns
  • Questions, exercises, and preparations for follow up webinar

_________________________________________________________________________________

  Mike Moran er Chief Strategist for Converseon, et førende 
  amerikansk social media konsulenthus, der nu også er
  repræsenteret i Danmark gennem Converseon Nordics.

  Udover sociale medier er Mike ekspert i Internet marketing, 
  søgeteknologi og webanalyser m.m. Han er medforfatter til
  bogen Search Engine Marketing, Inc. og forfatter til Do It Wrong
  Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules. 

  Mike skriver blogs for en række medier og har tidligere været ansat
  gennem 30 år i IBM bl.a. som ansvarlig for IBM.com.




_______________________________________________________________________________

TID & STED

SEMINAR: Mandag d. 5 november 2012 kl. 13.00-17.00, i 3 Huset, Vimmelskaftet 35, 1161 København K

WEBINAR: Torsdag 29. november 2012 kl. 15.00-16.00

PRIS
Medlemmer af IAA kr. 1.250,- + moms
Gæster til IAA medlemmer kr. 1.250,- + moms
Medlemmer af Huset Markedsføring, Dansk Annoncørforening og DRRB: Kr. 1.450,- + moms
Andre kr. 1.750,- + moms

EKSTRA: KOM MED I IAAS DIGITAL UPDATE NETWORK
IAA starter på dagen (d. 5. november) en digital update netværksgruppe, hvor du som deltager får 
4 netværksmøder og 2 halve uddannelsesdage pr. år - for kun kr. 6.500.-
(Prisen er INKLUSIVE ovenstående seminar og webinar med Mike Moran)

IAA Digital Update Network har til formål at styrke den enkelte deltagers digitale netværk samt udvikle den enkeltes digitale kompetencer.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte netværksansvarlig:
Rikke Sander Matjeka på 70 22 28 50 eller rsm@iaa.dk

_________________________________________________________________________________

TILMELDING
Ja tak - jeg tilmelder mig seminaret 5. november og det efterfølgende webinar 29. november.

Ja tak - jeg tilmelder mig seminar 5/11 og webinar 29/11
Ja tak - jeg vil også gerne tilmeldes IAA DIGITAL UPDATE NETWORK
---------------------------------------------------
Fornavn
Efternavn
Stilling
Firmanavn
Adresse
Postnummer/by
Telefon
E-mail
---------------------------------------------------
Medlem af IAA
Gæst til flg. IAA medlem:
Medlem af Huset Markedsføring
Medlem af Dansk Annoncørforening
Medlem DRRB
Ikke medlem
---------------------------------------------------

_______________________________________________________________________________


 

HVOR DIGITAL ER DU?

Test dig selv - og se om du er lige så digital, som du tror!

-------------------------

HVILKEN UDDANNELSE PASSER TIL DIG?

På IAA uddannelserne får du modeller, metoder og værktøjer til at skabe bedre resultater.

Er du i tvivl om, hvilken uddannelse, du skal vælge?

Klik her og få svaret

-------------------------

BEREGN DIT ROE 
(Return on Education)

KLIK HER!

------------------------- 

Køb gennem IAA:

Integreret markedskommunikation - lærebogen til IAA Diplomuddannelsen.

Farveguide i markedsføringen af Erich H. Buxbaum

-------------------------

 


IAA Denmark Chapter - c/o Dansk Erhverv - Børsen - 1217 København K - Danmark. T: +45 70 20 11 26 - E: iaa@iaa.dk