Se tidligere You are here: Home - Arrangementer - Se tidligere

ARKIV: tidligere arrangementer

2017

31. JANUAR I KØBENHAVN: Kom bag om den nye persondatalov
Morgenmøde målrettet de kreative brancher med overblik over, hvad der skal til for at være klar, når den nye persondatalov træder i kraft i 2018.

19. JANUAR I KØBNEHAVN: Social Selling og betydningen for marketing
Medlemsmøde med indsigt i, hvordan salgsafdelingen fremover kommer til at bruge de sociale medier, og gode råd til hvordan marketingfolk kan håndtere det. Leif Carlsen fra Social Selling Company delte konkret viden med om, hvordan salg anvender bl.a. LinkedIn som et moderne salgs- og relationsværktøj til at sælge og pleje eksisterende kunder – uden om CRM-systemer og e-mail-marketingplatforme.

2016

30. NOVEMBER: Få styr på kunderejsen
På denne heldagsworkshop var der afsat god tid til at gå fra overordnet strategisk grundlag til operative touchpoints. Underviser Susan Weisenberg tog deltagerne med på en kunderejse og præsenterede dem for diverse værktøjer.

6. SEPTEMBER I KØBNEHAVN: IAA Community Day 2016:
Made in Denmark – mød danske marketingfolk med international succes.
Deltagerne fik unikke indspark fra tre danske topmarketingsfolk, der har gjort international karriere. Palle Diederichsen, Head of MediaCom Beyond Advertising i EMEA regionen, Tore Pein Jensen, global CMO i Momondo og Mads Jensen, Head of Marketing, Communication & PR hos Søstrene Grene gav deres bud på, hvorfor vi danskere har meget at bidrage med på den internationale scene inden for marketing, kommunikation og ledelse. Deltagerne arbejdede desuden i en workshop med en case, der ønsker international succes

14. JUNI I KØBENHAVN: Klar til nye strategiske erkendelser?
Under overskriften ”6 veje til selverkendelse” udfordrede fire erfarne erhvervsfolk strategiprocesserne hos små og mellemstore danske virksomheder.

10. JUNI I KØBENHAVN: Få styr på reglerne for medarbejderenes brug af sociale medier
Morgenmøde hvor advokatfuldmægtig Daniel Markussen fra Dansk Erhverv fortalte om juraen bag og gav konkrete eksempler på, hvordan man sikrer sin virksomhed – og medarbejdere – mod unødige konflikter.

31. MAJ I KØBENHAVN: IAA Prisoverrækkelse
Festlig prisoverrækkelse med præsentationer af de nominerede kampagner til IAA Prisen og et fagligt indblik i, hvordan man arbejder med branding i det offentlige.

8. MARTS I KØBENHAVN: “Do it for Mom” – blær og Awards eller hardcore ROI?
På-vej-møde med guldkornene og de bedste findings fra Spies kampagnerne præsenteres af Søren Christensen, partner i det prisvindende bureau Robert/Boisen & Likeminded og marketingchef Eva Lundgren fra Spies.

2015

3. DECEMBER 2015 I KØBENHAVN: Det optimale marketingbudget – ny fordeling i paid, owned & earned media
Morgenmøde med fokus på, hvordan virksomheden bør fordele marketing-/medie-budgettet optimalt. Faglige input og inspiration fra Lasse Høgfeldt, Jyske Bank TV og Thomas Nolsøe, MEC Nordic.

30. SEPTEMBER 2015 I KØBENHAVN: Den årlige kundeundersøgelse er død!
Seminar med fokus på, hvordan man får styr på kritisk og rettidig indsamling af kundeindsigt.

15. SEPTEMBER 2015 I KØBENHAVN: Rådgiverdagen 2015
Under overskriften ”Change the game” havde deltagerne mulighed for at sidde med ved bestyrelsesbordet, da der blev stillet skarpt på forandringer, ledelsesmæssige dilemmaer og forretningsstrategiske valg.

10. SEPTEMBER 2015 I KØBENHAVN: Digital ledelse
Konference med værktøjer til, hvordan du navigerer som leder i den digitale virkelighed. 10 skarpe oplæg om digital ledelse

18. MAJ I LONDON: IAA Leadership Forum – Behind the Headlines
International IAA konference med spændende faglige input fra marketingfolk fra hele verden. Fokus på nyeste tendenser og indsigter, samt at udvide det internationale netværk.

10. APRIL 2015 I KØBENHAVN: IAA Prisen 2015 og faglig inspiration
Overrækkelse af IAA Prisen 2015 med præsentationer af de nominerede kampagner – og et spændende fagligt input om, hvordan man som leder, kollega og “digital indvandrer” – skal tage imod “de digitale indfødte”.

6. MARTS 2015 I KØBENHAVN: Engagér forbrugerne i dit brand
På dette morgenmøde præsenteres erfaringer og værktøjer til at oversætte data til konkrete initiativer. Udgangspunktet er DigitasLBi’s tilgang til Customer Engagement Strategy, hvor målet er at løfte engagementet hos forbrugerne ved at skabe sammenhæng på tværs af oplevelser i traditionelle medier, butikken og online.

19. FEBRUAR 2015 I KØBENHAVN: Den gode loyalitetsskabende kampagne
Morgenmøde, hvor du kan få et unikt indblik i udviklingen af Aller Medias hidtil mest ambitiøse digitale satsning, ”Danmarks Største Skattejagt” – en cross-media kampagne, som mere end 100.000 danskere særdeles aktivt har deltaget i de seneste 2 år..

18. FEBRUAR I KØBENHAVN: Fremtidens marketingchef
Marketinglederne har en nøgleposition i virksomheden – og uopdaterede kompetencer kan gøre at virksomheden bliver hægtet af i kapløbet om kunderne. Kom til informationsmøde om IAA uddannelsen Marketing Management og få indblik i en undervisningslektion.

5. FEBRUAR 2015 I KØBENHAVN: Fra digital strategi til stærke resultater
Arbejder du med BtB e-business eller markedsføring? Og vil du vide mere om, hvordan du bedst kommer fra digital strategi til digital eksekvering? Deltag i dette lærerige seminar med udgangspunkt i konkrete cases fra to førende e-business virksomheder i Danmark. Du får modeller, metoder og praktiske værktøjer med hjem.

2014

26. NOVEMBER 2014 I AARHUS: Fremtidens marketingkompetencer
Samspillet mellem sociale medier, massemedier, dialog, data og action er afgørende for effekten af nutidens markedsføring. Og dette stiller helt nye krav til at arbejde med targetting, content, customer journey og meget mere. Kom til prøvesession om omnichannel markedsføring fra IAA Diploma i Markedsføring

20. NOVEMBER 2014 I AARHUS: Big Data – vi ved, hvor du er
Har du nogensinde haft fornemmelsen af, at Google kan læse dine tanker? Eller at saxo.com ved præcis, hvilken type bøger, du kan lide at læse? Så har du allerede stiftet bekendtskab med Big Data. På dette på-vej-møde kunne deltagerne bl.a. høre Niels Christian Møller, CEO hos Fluid, fortælle om brugen af Big Data på et strategisk og konceptuelt niveau – med indblik i metoderne bag Big Data og konkrete cases.

18. NOVEMBER 2014 I KØBENHAVN: Fremtidens marketingkompetencer
Samspillet mellem sociale medier, massemedier, dialog, data og action er afgørende for effekten af nutidens markedsføring. Og dette stiller helt nye krav til at arbejde med targetting, content, customer journey og meget mere. Kom til prøvesession om omnichannel markedsføring fra IAA Diploma i Markedsføring

19. NOVEMBER 2014: Kundeorientering
Seminar om, hvordan du kommer fra strategiske tanker til forretningsmæssige resultater på seminaret, hvor du får mulighed for, at lære fra virksomhedsledere, der allerede har opnået succes med Mission Kundeorientering. I samarbejde med Loyalty Group.

25. SEPTEMBER 2014 I KØBENHAVN: Autentisk markedsføring
Morgen-brief om, hvordan man arbejder med autentisk markedsføring – og hvorfor fremtidens succesfulde brands er menneskelige… Jonathan Løw gav et et indblik i den måske stærkeste trend netop nu inden for moderne markedsføring og dette krydres med gode cases fra bl.a. Call me. I samarbejde med Dansk Erhverv.

11. SEPTEMBER 2014 I KØBENHAVN: SEO-baseret Content Strategy
Få viden og inspiration til, hvordan du kan bygge sites baseret på søge- og adfærdsordshistorik, og få et mere detaljeret indblik i, hvor meromsætning kan hentes, når sitet er bygget på kundernes kendte søgemønstre. I samarbejde med ADDA.

4. SEPTEMBER 2014 I KØBENHAVN: Rådgiverdagen 2014
Dansk Erhvervs Rådgiverdag, hvor deltagerne kunne møde kollegaer, netværk og politikere, da der under overskriften “Knowledge Matters” blev inviteret til debat om, hvordan viden-Danmark forbliver konkurrencedygtigt!

2. SEPTEMBER 2014 I KØBENHAVN: Need to have kompetencer for marketingfolk
Gratis informationsmøde med indblik i, hvordan du bedst fremtidssikrer din egen ”kvalitet” – og et overblik over IAA’s tilbud inden for efteruddannelse.

1. SEPTEMBER 2014 I AARHUS: Need to have kompetencer for marketingfolk
Gratis informationsmøde med indblik i, hvordan du bedst fremtidssikrer din egen ”kvalitet” – og et overblik over IAA’s tilbud inden for efteruddannelse.

21. AUGUST 2014: Street Art i branding og reklame
Vi så på gadekunst på Kongens Nytorv og hørte to spændende indlæg om “Street Art”.
Bl.a. hvordan Byens Hegn og Metroselskabet bruger gade-kunsten i deres kommunikation.

17. JUNI 2014 I AARHUS: Morgenbriefing hos IAA uddannelserne
Få greb om digital kommunikation, marketing og afklaringsprocesser i den multichannel virkelighed, der udvikler sig hele tiden. Morgenbrief med aktuelle og konkrete bud på, hvad du skal gøre fra udvalgte lærere på IAA uddannelserne.

13. JUNI 2014 I KØBENHAVN: Morgenbriefing hos IAA uddannelserne
Få greb om digital kommunikation, marketing og afklaringsprocesser i den multichannel virkelighed, der udvikler sig hele tiden.

11. JUNI 2014 I KØBENHAVN: IAA Generalforsamling
Årlig ordinær generalforsamling 11. juni kl. 16.00-17.00.

22. MAJ 2014 I KØBENHAVN: Brug Big Data i dit PR arbejde
Her kunne deltaegerne lære kundernes nye sprog og få indsigt i cases om data brugt i kampagner samt til intern kommunikation og strategisk interessevaretagelse.

14. MAJ 2014 I KØBENHAVN: Integrér din online og offline indsats
Prøvesessioner i IAA uddannelsen Integreret Kommunikation og med inspiration til, hvilke værktøjer, der skal til for at nå de rette resultater gennem en optimal integreret online og offline indsats.

8. MAJ 2014: IAA WORLD CONGRESS I BEIJING (IAA tur fra 6.-12. maj)
Marketing- og kommunikationsfolk fra hele verden mødtes til IAA World Congress i Beijing i Kina.

24. APRIL 2014 I KØBENHAVN: Responsive Design: skal – skal ikke?
Morgenmøde med erfaringer og tendenser. Responsive Design er på bare to år blevet branchestandard, når der skal udvikles digitale løsninger på tværs af platforme. Men hvad er læringen fra de mange Responsive projekter?

9. APRIL 2014 I KØBENHAVN: Skab effektiv markedsføring i den digitale virkelighed
Prøvelektioner i digital efteruddannelse med indblik i nogle af de værktøjer, der indgår i IAA’s Digital Diploma. Få konkrete eksempler med hjem, der giver nye muligheder med det samme.

8. APRIL 2014 I KOLDING: Workshop om kundeorientering i praksis
Deltagerne kunne blive klædt på til at sætte struktur på arbejdet med kundeorientering og få konkrete værktøjer med hjem, som du kan arbejde videre med i din virksomhed.

1. APRIL 2014 I AARHUS: Search Marketing anno 2014
Search Marketing fylder en stadig mere central rolle i virksomheder og organisationers samlede marketingmix. Der lanceres hele tiden nye værktøjer, som giver nye muligheder. Deltagerne blev på dette møde opdateret på de seneste trends, strategier og muligheder.

28. MARTS 2014 I KØBENHAVN: Digitale muligheder i et nyt medielandskab – København
På dette morgenmøde fik deltagerne inspiration til – og viden om – hvordan det nye medielandskab giver helt nye muligheder for din marketingorganisation.

26. MARTS 2014 I KØBENHAVN: Workshop om kundeorientering i praksis
Bliv klædt på til at sætte struktur på arbejdet med kundeorientering og få konkrete værktøjer med hjem, som du kan arbejde videre med i din virksomhed.

19. MARTS 2014 I KÆBENHAVN: Strategisk innovation og effektivitet – prøvelektion på IAA Master Clas
International innovationsekspert og underviser Mark Palmer var i Danmark og gav smagsprøver i form af et eksklusivt uddrag af to dages undervisningssession på IAA Master Class programmet.

5. MARTS 2014 I KØBENHAVN: Skab effektiv markedsføring i den digitale virkelighed
Prøvelektioner i digital efteruddannelse med indblik i nogle af de værktøjer, der indgår i IAA’s Digital Diploma. Deltagerne fik konkrete eksempler med hjem, der kunne give nye muligheder med det samme.

AKTUELLE ARRANGEMENTER

På vores på-vej-møder, seminarer og konferencer får du de nyeste marketing tendenser i både ind- og udland.

Se hvilke aktuelle arrangementer vi har i kalenderen:

green


Warning: Unknown: open(/var/lib/php/sessions/sess_cp5165batb4fhfdoaugaq7nha2, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php/sessions) in Unknown on line 0